Oho, onkohan minusta tullut huomaamattani katkera. Ainakin niin voisi päätellä viesteistä, joita olen viime aikoina lähetellyt treffi-sivustolla tuntemattomille miesraukoille. Itse olen nähnyt asian auttamisena, jos samalta ihan kivalta profiilin perusteella vaikuttavalta henkilöltä tulee lyhyen ajan sisällä useampi sisällöltään suurinpiirtein "Moikkk haluuks tutustuu? :)))) viestiä, niin se raukka varmasti tarvitsee apua. Etenkin kun profiilissaan hän haluaisi kuulemma parisuhteeseen. Siis laitoin ehkä liioitellun pitkän viestin ohjeita, kuinka kannattaa tyttöjä lähestyä. Enkä edes jaksa hävetä besserwisseriyttäni, ärsytti.

Toinen katkera viesti lähti aika monen sadan kilometrin päässä asuvalle samoista asioista kiinnostuneelle miehelle, joka alkoi viestitellä minulle jokin aikaa sitten. Siinä vaiheessa, kun viestit alkoivat muuttua tulevaa muuttoa vihjaileviksi, aloin miettiä mitäköhän minä tässä oikein teen. Sitten mietin tarkemmin ja päätin suoraan kysyä tältä ihmiseltä, että mitäköhän hän oikein luulee tässä tekevänsä. Saatoin avautua hieman myös muista asioista, epäonnistuneista nettitreffeistä ja liian pitkään jatkuneesta nuhasta. Viestiini ei ole tullut vastausta, en ehkä ole yllättynyt.

Äh, jotenkin olen taas vaan hyväksynyt tulevan vanhapiikuuteni, siksi voin suhtautua koko profiiliini huumorilla. Täytin nimittäin jokin aika sitten taas vuosia ja olen huomannut, että en esimerkiksi ehkä enää voikaan syödä kaikkea lihomatta. Tosin kun aina välillä unohdan syödä, niin se vähän kompensoi. Silti olen huolestuttavaa tahtia vanhentunut ja aikuistunut, sen hyväksyminen ottaa oman aikansa. Siksi saan kai huvikseni hieman auttaa nuoria miehiä oppimaan kirjoittamaan naisille netissä.